آدرس جدید ما بخاطر فیلترشدنمان

در راستای نظر دوستان در پست اخیر

نمی دونم شما تو بتن حادثه هستین یا نه ولی حرفاتون عین اون مردک احمدی نژاد شده . حالا اگه محمود موسوی رو به هاشمی نسبت میداد و می گفت هاشمی بد و موسوی بد . شما هم دارین ما مردمی رو که به طور خودجوش تو هر شهری میایم تو خیابون و بدون هماهنگی همدیگه رو میبینیم و یه سری شهید میشن رو به هاشمی نسبت میدین . اگه با مردم نیستین ، لا اقل کرم نریزین ... ..

اگه میترسین جلو بیاین ، خوب نیاین ولی حداقل آه و ناله نکنین . من رفتم تو یه گروه 100 نفری که بهت بگم که دور تا دورمون رو 50 تا موتور گرفته بود ولی رفتم . این آأم های ترسو هستند که باسه اینکه خودشون رو راحت کنند و وجدانشون راحت باشه میان این حرف ها رو میزنند و ادعای روشنفکری می کنند و پاشون رو میکشند کنار. ولی خوب میبینم که شماها هم همسو شدین با بچه های اطلاعات . این رو نبینین که الان میان ابطحی و خاتمی و دیگران رو میگیرین . مطمئن باش بعد از خوابیدن این سرو صدا ها بیاین خشتک تک تکمون رو میکشم . فعالیت من برای اینا ، نه برای اینا ، بلکه برای همنوایی با قشری از مردم که صبح تا شب نمیشینن پشت شبکه خبر . جالبه حرفاتونم شده مثل حرف های این چند روزه شبکه خبر ..... بنده الان خیلی وقته دارم فکر می کنم . این شمایین که چش و گوشتون رو بستین و فکر کردین فقط شما آدمین . جلوی چشم بنده یه پیر زن رو با دسته موتور انداختن تو جوب . به قول محسن رضایی که گفت : موتورهایی که میخواستیم تو جنگ بکار ببریم الان دارین علیه مردم بکار میبریم .

باسه من یکی هم حرف از کوروش کبیر نزن که معلومه نمی دونی کوروش کیه .......

یه چیز دیگه میگم و میرم . دوستم توی دانشگاه تهران . دوست صمیمیم نبود ولی میشناختمش . اصلاً نمیدونسیت موسوی کیه ؟ محمود کیه ؟ الان تو کماست !!! اومدن تو اتاقش انقدر زدنش که رفت تو کما . میگفت ما رو عین این فیلم های جنگی از تونل باتوم رد میکردند . ببین اگه ترسیدی جلو نیا . ولی این رو بدون وقتی مردم شبا میان تو خونه هاشون داد میزنن و شعار میدن این مو رو تن خامنه ای و اون محمود سیخ میکنه . شما بگین هاشمی تو کشتار 67 دست داشت . اصلاً مگه اون کشتار 67 که 30000 نفر مردن کم بود که تو برای اینکه 7 نفر کشته دادیم ناراحتی . شاید این دعوا از دیگاه شما دعوای خامنه ای و رفسنجانی باشه ولی بنظر من برو بین مردم و ببین مردم چی میخوان ؟ یه حق کوچولو برایر رای دادن .

وزارت کشور هم اگه میتونه ثابت کنه بگه چرا آمار حوزه ها رو بیرون نمیده !!!!

اگه خیلی ها میخوان اسکول بمونن به خار و خاشاک ها کاری نداشته باشن . آمریکایی من و این مردم نیستیم . اونایی آمریکاییند که میان بین مردم و اموال عمومی رو خراب میکنند . تو فیلم ها دیدیم که کی میاد به ماشین های پارک شده تو خونه و خیابونا آسیب میرسونه و یا یه روز بین بچه های موسوی اتوبوس آتیش میزنه و فردا بین هواداران احمدی نژاد ظاهر میشه . اگه توی جمع نبودی لااقل فیلم ها رو ببین پیرو کوروش

0 نظرات:

ارسال یک نظر