آدرس جدید ما بخاطر فیلترشدنمان

جومونگ هم به یاری «احمدی‌نژاد» شتافت!

برنامه مهندس موسوی برای مهار تورم اعلام شد


اولین ارتباط مجازی با خاتمی ؛یک شنبه 18 تا 20.30


ميرحسين موسوي از مردم آذربايجان غربي تشكر كرد


در دولت نهم گفتند هر 94 ثانیه یک تصمیم می گیریم!


برنامه‌های ورزشی مهندس میرحسین موسوی تشریح شد



هوادران قرمز هم "سبز" را حرمت نهادند؛

ضد تبلیغ مدیران پرسپولیس برای احمدی‌نژاد


کردان همچنان دکتر خطاب می شود؟!

حضور کردان در جمع حامیان احمدی نژاد در ساری




به مردم بگویید شرکت نکردن در انتخابات خطرناک و به منزله رأی دادن به جناح راست و شرایط موجود است

قطب‌الدین صادقی هنرمند برجسته تئاتر: برای معرفی مهندس موسوی به روستاها و حاشیه‌شهرها بروید


اعتراض شدید رییس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی به دستگیری عماد بهاور


هسته مرکزی «پویش حمایت از خاتمی و موسوی» (موج سوم) خواستار آزادی فوری عماد بهاور شد


«پویش‌یاری 12»: «پوستر دست‌نویس»



کپی‌برداری حامیان احمدی‌نژاد از طرح‌های یاران موسوی


جومونگ هم به یاری «احمدی‌نژاد» شتافت!

قلم - یکی از خوانندگان سایت قلم، در یادداشتی، تغییر زمان پخش سریال پرطرفدار جومونگ از سوی صدا و سیما را همزمان با پخش برنامه تبلیغاتی نامزدهای ریاست‌جمهوری، تامل برانگیز توصیف کرد.

    یکی از خوانندگان سایت قلم که از بینندگان تلویزیون هم به شمار می‌رود، در یادداشتی به این سایت نوشت: در کنار همسر و فرزندانم مشغول تماشای سریال پر طرفدار افسانه جومونگ از رسانه ملی بودیم، سریالی که بدون اغراق میلیون‌ها بیننده در سراسر کشور دارد. نزدیک به انتهای سریال زیرنویسی پیاپی نمایش داده می‌شد مبنی بر اینکه از این به بعد سریال جومونگ به جای شبهای شنبه و سه شنبه، در شب های سه‌شنبه و جمعه پخش خواهد شد.

    کمی از انتقال سریال از شنبه به جمعه شب تعجب کردم و البته با شناختی که از رفتارهای انتخاباتی رسانه ملی بخصوص در شبکه 3 و 2:30 شبکه 2 داشتم، به فرزندانم گفتم ماجرایی دارد! زیرا که نفوذ و تاتیر تلویزیون در کشور ما با توجه به عدم حضور تلویزیون خصوصی بسیار تعیین کننده خواهد بود.

    به سراغ برنامه های پخش تلویزیونی کاندیداها که بر اساس قرعه کشی چند روز پیش مشخص شده بود، رفتیم و دیدیم حدس درست است. هفته آینده شنبه‌شب،‌ برنامه تبلیغاتی مهندس موسوی از شبکه یک که بسیار هم تاثیرگذار خواهد بود، درست هنگامی که سریال جومونگ قرار بود از شبکه 3 تمام شود، از شبکه یک شروع می‌شد، پس البته به صورت اشتباهی و تصادفی سریال جومونگ به جمعه‌شب مننقل شد تا بعد از پخش آن شاهد برنامه تلویزیونی تبلیغاتی احمدی‌نژاد باشیم.

    البته تاثیر تغییر زمان پخش سریال از شنبه به جمعه با نگاه دقیق‌تر در هفته بعدی آن نیز قابل توجه است؛ زیرا که شنبه هفته بعد نیز به همان ترتیب بعد از سریال، برنامه تبلیغاتی کروبی پخش می‌شد اما جمعه شب، حضور احمدی نژاد در شبکه دو بصورت زنده مطرح است.

    البته پخش شنبه سریال در آن هفته یک نکته دیگر نیز داشت؛ زیرا مناظره زنده کروبی و احمدی‌نژاد در کار است و هر چه مردم کمتر مناظره را ببینند مشخص است بیشتر به نفع کدام فرد طرف مناظره خواهد بود. فردی که در این چند ساله در رسانه ملی کسی به نقد واقعی و بدون سانسور آن ننشسته است و در معدود برنامه‌ها مجریان تلویزیونی نیز در چارچوب و حتی از میان مشاوران انتخاب می‌شدند.

    اما نکته مهمتر این که باید منتظر بود و دید برای کاهش بینندگان مناظره مهندس موسوی و احمدی نژاد درشب 13 خرداد از شبکه 3، دوباره به صورت اشتباهی و تصادفی! چه تاکتیک هایی صورت خواهد گرفت.

    لازم به ذکر است با نگاهی دقیق به برنامه دریافتیم تغییر در زمان پخش سه‌شنبه شب سریال جومونگ نیز آنچنان فایده ای نداشت، در غیر اینصورت دوباره اشتباهی و تصادفی پخش سه‌شنبه سریال نیز تغییر می‌کرد!

    تقدیر این است که اگر گردونه شانس و قرعه کشی هم بخواهد به یاری اصلاح طلبان بشتابد، جلوی آن با دست هایی نامرئی البته به صورت اشتباهی و تصادفی گرفته می شود!

    بر هیچ کس تاثیر اعلام زیرنویس برنامه ها به خصوص در ساعت پخش برنامه های پر مخاطب سیما برای افزایش بینندگان پوشیده نیست که البته به صورت اشتباهی و تصادفی در شبکه 3 که پربیننده ترین شبکه است، زیرنویس اعلام برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها به صورت نادر، پخش می‌شود تا مبادا بینندگانی خدای نکرده بفهمند در کانال های دیگر برنامه تبلیغاتی کاندیدایی است!

    همچنین در بخش خبری 20:30 در وقت اندک به جای پرداختن به معرفی کاندیداها، به تازگی شروع به خاطره گویی جمهور و روایت‌پردازی های تاریخی کرده است و تا انتخابات قرار است "خودمشغول" باشد. کاری که باید چند هفته قبل با توجه به فریادهای همه مسئولین نظام نسبت به گرم کردن تنور انتخابات انجام می‌داد. نه اینکه اکنون مانع تلف شدن وقت کاندیداها و معرفی کامل آنها شود. به نظر می رسد شخص رئیس صدا و سیما مهندس ضرغامی فردی دلسوز و متهعد به انقلاب است اما چه می‌شود که شبکه 3 و 20:30 کمی رئیس‌ترند!

البته به فرزندانم که بسیار ناراحت و دلگیر بودند گفتم که این ها همه اشتباهی و تصادفی صورت گرفته است. نباید بد به دل خود راه بدهیم! اما بعید می دانم فرزندانم این اشتباهات را به این زودی ها فراموش کنند

0 نظرات:

ارسال یک نظر