آدرس جدید ما بخاطر فیلترشدنمان

هشدار ستاد موسوی نسبت به تکرار توطئه کارناوال عصر عاشورا

هشدار ستاد موسوی نسبت به تکرار توطئه کارناوال عصر عاشورا
قلم - رییس کمیته رسانه، اطلاع‌رسانی و تبلیغات مهندس موسوی نسبت به احنمال تلاش عده‌ای برای راه‌اندازی کارناوال جشن و پایکوبی‌ در روز شهادت حضرت زهرا (س) و به نوعی تکرار کارناوال عاشورا هشدار داد.

ابوالفضل فاتح به خبرنگار قلم‌نیوز، اظهار کرد: با توجه به جهش خیره‌کننده آرای مهندس موسوی در روزهای اخیر، با خبر شده ایم که محتمل است عده ای با راه‌اندازی کارناوال‌های جشن و پایکوبی و خلق صحنه های نامناسب در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با شکستن حریم مقدسات به تخریب وجهه مهندس موسوی و حامیانش اقدام کنند؛ از این رو از همه ستادها و گروه‌های حامی تقاضا می‌شود نهایت هوشیاری را حفظ کرده و مردم عزیز را نسبت به اهداف شوم این اقدامات تخریبی مطلع کنند.

وی با شکست خورده دانستن این رفتارها اظهار امیدواری کرد که هرگز شاهد چنین صحنه هایی نباشیم و تاکید کرد: پیشاپیش اعلام می‌شود کلیه ستادهای مهندس موسوی در روز شهادت حضرت زهرای اطهر (س)دخت گرامی رسول اکرم (ص)، در تبلیغات خود به تعظیم شعائر اسلامی در سایه پرچم‌های یا زهرا (س) خواهند پرداخت.



علیرغم محسوس بودن جریان اجتماعی و روشن بودن نظرسنجی های اخیر به نفع مهندس موسوی، همچنان کیهان و رجانیوز برای روحیه دادن به طرفداران خود، امروز اقدام به انتشار نظرسنجی های مجعول گذشته نموده و ادعاهای عجیب و غریب مطرح کردند. راستی چرا؟

ابوالفضل فاتح/ راستی چرا؟


بخش دوم و پایانی

خاتمی: موسوی در این بیست‌سال در عرصه بود اما سانسور شد/ جلوی گروه فشار خواهیم ایستاد


نامه رییس کمیته صیانت از آرا به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات


بهزادیان‌نژاد با یادآوری فتنه کارناوال‌سازان عصر عاشورا

اجازه ندهید برخی با حرکت‌های مشکوک، از آب گل‌آلود خودساخته ماهی مقصود صید کنند



درخواست پیگیری چند مورد تخلف انتخاباتی دولت و صداوسیما


رویانیان: با خودروهای دارای پوسترهای تبلیغاتی برخورد نمی‌شود

استان تهران - رییس پلیس راهور ناجا برخورد با خودروهای دارای پوستر تبلیغاتی نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار قلم‌نیوز، محمد رویانیان، رییس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار خرداد نو، با تکذیب برخورد با خودروهای دارای پوستر تبلیغاتی گفت: هر چند این حرکت از نظر قانون راهنمایی و رانندگی جرم است لذا برای بالا بردن شور انتخاباتی مردم به تمام گشت های راهنمایی و رانندگی دستور همکاری داده شده است.

وی افزود: در این رابطه تنها با ستادهای تبلیغاتی کاندیداها صحبت شده است که از نصب پوستر بر روی خودروها خودداری کند اما برخوردی با آنان صورت نمی‌گیرد.

این در حالی است که روز گذشته گشت پلیس بزرگراه تعدادی از خودروهای عبوری را به دلیل نصب پوستر میرحسین موسوی متوقف و به پارکینگ منتقل کرده بود.

تعدادی از مردم نیز با مراجعه به ستادهای میرحسین موسوی از توقیف خودرو هایشان توسط پلیس بزرگراه به‌دلیل داشتن عکس و پوستر بر بدنه خودروها، شکایت داشتند.


در حاشیه نشست دانشگاهیان حامیان احمدی نژاد؛

صرف بیت المال جهت تبلیغ کاندیدای بدون ستاد

0 نظرات:

ارسال یک نظر