آدرس جدید ما بخاطر فیلترشدنمان

عکس هایی از حضور میرحسین در دانشگاه زنجان

عکس هایی از حضور میرحسین در دانشگاه زنجان که نشون میده ادعای خبرگزاری قابل احترام و معروف امیرکبیر اشتباه بوده و یا تا حدی زیاده روی شده بود . برای من یکی که خیلی عجیب بود . این عکس ها از خود خبرگزاری امیرکبیر و داخل خود خبر این ماجرا بود .




اینم یکی از نظرات بیندگانش تو همون خبرگزاری

""""کاملا مشخصه این نوشته کینه توزانست. هر انسان بی طرفی اگر بخونه قطعا به غرض ورزی نویسنده پی میبره.تمامی نکاتی که ذکر کردید فارغ ازین جمله بندی ها چه انتظامات چه شعارها و… بسیار معمول و رایج در برنامه های دانشگاهیست. من از طرفداران همیشگی امیرکبیر بوده و هستم اما این شیوه ناپسند و غیر قابل دفاعش در مورد کاندیدای اصلاح طلبان اصلا توجیه پذیر نیست. حمایت نه اما چرا تخریب اونهم به سبک رجا نیوز؟؟؟ زود قضاوت نکنید من هم مثل شما هر جا رفتم داد زندانیان سیاسی و دوست عزیزم احمد قصابان سر دادم اما دوستان این کار شما جز هیزم به آتش دشمن مشترکمون ریختن نیست.
فراموش نكنيم در كشوري زندگي ميكنيم كه اختيارات رئيس جمهور محدوده و قواي مجريه و قضاييه كاملا مستقل از هم كار ميكنند. اما مير حسين كسي بود كه بر خلاف چهار سال گذشته كه يك نظامي بر مسند وزارت ارشاد بود در زمان جنگ فردي مثل خاتمي وزير ارشاد دولتش بود . مير حسين بارها و بارها اعلام كرده كه مدافع ازادي بيان و انديشه و مخالف ايجاد فضاي امنيتي براي مردم و بخصوص دانشجويان است.
دوتا سوال . به نظر شما انصافا جه دليلي داشت اين سيد ساكت زندگي آرام و بي تنش خودش رو كنار بزاره و باوجود خاطره خوب و غير فابل انكاري كه در اذهان داشت پا به همچين عرصه ايي بزاره و خودش رو در معرض انتخاب مردم قرار بده جز احساس مسوليت؟؟
ثانيا قطعا موسوي براي هيچ يك از ما يك ارمان نيست اما مگر نه اينكه ۴ سال پيش هم با بهانه جويي هايي ازين دست به راحتي عرصه رو براي افرادي كه ذره ايي براي عزت و آبروي ايران و ايراني ارزش قائل نيستن خالي كرديم؟ """
راستی تبریک آمار بازدید کننده های وبلاگمون امروز شده

0 نظرات:

ارسال یک نظر