آدرس جدید ما بخاطر فیلترشدنمان

حمله با گاز فلفل به یکی ازاعضای ستاد مهندس موسوی

سریال بد اخلاقی های انتخاباتی در قم ادامه دارد

پاره کردن و سرقت بنرهای تبلیغاتی شیوه جدید مقابله با اقبال مردم قم به مهندس موسوی


فروتن در حمایت از میر حسین : برای اولین بار دوست دارم از فردی در انتخابات حمایت کنم



به دلیل استقبال اجباری از رییس جمهور مغازه‌های هشتگرد تعطیل شد



قیچی کردن روبانهای قرمز به چه قیمتی؟




در قالب گزاره‌هايي جامع؛

موسوی فهرست تعهدات خود به زنان را اعلام کرد




خاتمي در اهواز:

در ‌٢٢ خرداد دوم خرداد دیگری خواهیم آفرید



"برای برگشت عزت از دست رفته ایران عزیز به میرحسین رای می دهیم"

حمایت مواکد خانواده شهید همت از میرحسین



بررسی الگوی شایسته سالاری در دولت نهم

بازخوانی استیضاح علی کردان وزیر دولت احمدی نژاد



حمله با گاز فلفل به یکی ازاعضای ستاد مهندس موسوی

قلم - حمله با گاز فلفل به یکی ازاعضای ستاد مهندس موسوی

بعد از ظهر امروز دو موتور سوار ناشناس با حمله به یکی از اعضای فعال ستاد مهندس موسوی وی را به گاز فلفل مضروب کردند

قلم نیوز: یکی از اعضای بانوان فعال ستاد نوبنیاد مهندس موسوی در گفت و گو با خبرنگار قلم با بیان این که زمانی که مشغول نصب تبلیغات مهندس موسوی در منطقه کامرانیه بوده مورد تهاجم دو موتور سوار قرار گرفته است ، گفت: بعد از ظهر شنبه در حالی که پوسترهای تبلیغاتی مهندس موسوی را نصب می کردم، دو موتور سوار به من نزدیک و یکی از آن ها پیاده شد و با گاز فلفل به سمت من حمله کرد و سپس من را به شدت هل داده و مضروب ساخت و در شرایطی که من نقش بر زمین شدم گریختند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر